מדיניות אחריות

אחריות על המוצר

כל גריל שתבחרו לקנות בחנויות Balko מלווה באחריות. האחריות ניתנת לכם על ידי היבואן של אותו גריל, כאשר ייתכן שלמותגי גריל שונים יהיו יבואנים שונים. בהתאם לכך, גם משך זמן ותנאי האחריות משתנים מגריל לגריל ומיבואן ליבואן. כל המידע אודות תנאי האחריות של גריל ספציפי זמינים לכם באתר, ונציגינו ישמחו בכל עת להסביר לכם מהם פרטי האחריות של כל גריל ולקבל כל מידע שתרצו לגבי אופי האחריות והדרכים לממש אותה.

 

האחריות של היבואן כוללת ביקור של טכנאי בביתכם בכל תקלה שלא מאפשרת שימוש תקין בגריל. במידה והטכנאי לא מצליח לתקן את התקלה במכשיר, האחריות כוללת גם החלפה של הגריל כולו או חלק חלקיו, בהתאם לצורך. האחריות למעשה מכסה אתכם לחלוטין ומוודא שתוכלו לעשות שימוש תקין בגריל שלכם לכל משך תקופת האחריות.

 

ליווי לאורך כל הדרך

Balko מתחייבת לספק לכם שירות אישי ומקצועי בכל שאלה או תהייה שעלולה לעלות לכם בנוגע לגריל שרכשתם. במידה והחלטתם שברצונכם לממש את האחריות שמגיעה לכם, Balko תסייע עם ההתקשרות מול היבואן ותבטיח שתקבלו שירות מלא ואת כל הזכויות המגיעות לכם. ההתחוייבות שלנו היא לפני הכל ללקוחות שלנו, ולא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה לבדכם.

 

ייעוץ והזמנות 03.9102010